سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت ک

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت کنترل زباله های ورودی به شبکه جمع آوری آبهای سطحی شهر تهران تحت pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت کنترل زباله های ورودی به شبکه جمع آوری آبهای سطحی شهر تهران تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت کنترل زباله های ورودی به شبکه جمع آوری آبهای سطحی شهر تهران تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت کنترل زباله های ورودی به شبکه جمع آوری آبهای سطحی شهر تهران تحت pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: سومین همایش تخصصی مهندسی محیط زیست

تعداد صفحات: 13

چکیده:

زبالههای ورودی به داخل کانالهای زهکشآب سطحی در بسیاری از کشورهای جهان حتی در کشورهای توسعه یافته، مشکلات بسیاری را ایجاد میکند و از روشهای گوناگونی برای کنترل ورود زباله به داخل شبکه جمعآوری آبهای سطحی استفاده میشود. این روشها به دو بخش روشهای غیرسازهای و روشهای سازهای تقسیم میشوند. یکی از راهکارهای سازهای کنترل ورود زباله به درون شبکه جمعآوری آبهای سطحی، استفاده از شبکههای زبالهگیر (تلههای زبالهگیر) در مسیر آبروها و انهار است. این شبکهها ضمن کنترل حرکت زباله در درون شبکه، به سهولت جمعآوری زباله از درون انهار که هم اکنون به کندی و دشواری و با روشهای کاملاً سنتی انجام میگیرد کمک مینماید.
در این تحقیق با طراحی و ساخت مدل آزمایشگاهی از یک نمونه تلهزبالهگیر و رسوبگیر بهبررسی نقاط ضعف مدل مذکور و بهینهکردن سیستم مذکور پرداخته شده، و در نهایت با بررسی هیدرولیکی، هیدرولوژیکی و زیستمحیطی وضعیت موجود انهار و کانالهای سطح شهر تهران و جانمایی مناسب جهت اجرا، سیستم زبالهگیر مذکور در بزرگراه شهید محلاتی واقع درمنطقه 14 شهرداری تهران احداث گردید. نتایج طرح تحقیقاتی مذکور نشاندهنده، بهبود شرایط و کارایی و کنترل آلودگی شبکه جمعآوری آبهای سطحی با اعمال کمترین تغییرات، انجام حداقل عملیات و صرف کمترین هزینه در جهت کسب توانایی در مدیریت زیستمحیطی شهر تهران میباشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله پایان نامه تجزیه و تحلیل فرآیند فروش خودرو در شرکت ایران خ

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پایان نامه تجزیه و تحلیل فرآیند فروش خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل تحت pdf دارای 45 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پایان نامه تجزیه و تحلیل فرآیند فروش خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پایان نامه تجزیه و تحلیل فرآیند فروش خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پایان نامه تجزیه و تحلیل فرآیند فروش خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل تحت pdf :

پیشگفتار:
دنیای امروز با سرعتی ماورای تصور به سوی مدرنیسم صنعتی در حال پیشروی است. که آهنگ این حرکت پرشتاب آن قدر سریع است که نمی توان برای آن حد و مرزی قائل شد. انسان و صنعت جز لاینفک دنیای فردا خواهند بود. صنعتی شدن با هر آهنگ که صورت گیرد نیاز به بهبود و اصلاح با هماهنگی سایر ارکان این جامعه خواهد داشت. چه بسا، زیان پیشرفت ناهماهنگ با دیگر اعضاء بسیار بیشتر از بهره آن خواهد بود. هر حرکتی درهر جهتی و به سوی هر هدفی که باشد بدون برنامه ریزی و مدیریت صحیح ممکن نخواهد بود. امروزه حرکت به تنهایی ایده آل هیچ نوع جامعه ای نیست بلکه حرکت هماهنگ و برنامه ریزی شده است که در عین پویایی، نویدی برای پیشرفتهای آینده، تاکتیکی، تکنولوژی و غیره خواهد بود.
بی شک صنعت کشور ما نیز از جنبه های فزاینده صنعتی مستثنی نخواهد بود و برماست که ضمن هماهنگی با این جنبش استراتژیک قبل از آغاز هر مرحله ای پایه های مدیریت صنعتی کشور را در جهت رشد و تعالی صنایع مختلف مستحکم سازیم و از این مسیر نوین به برنامه ریزی خرد و کلان صنعت و در نهایت صنعتی امروز و فردا بیندیشیم.
این نوشتار هر چند کوششی است ابتدای و در سطحی بسیار کوچک و لیکن مقدمه ایست در گسترده وسیع صنعت این مرز و بوم که امید می رود این تلاش کوچک مقبول خوانندگان محترم واقع شود و از سوی پویندگان و تلاشگران کشور در مسیر تعالی قرار گرفته و شاهد صنعتی پویا و مدیریتی کوشا در کشور عزیزمان باشیم. به امید آن روز.

مقدمه:
شرکتی که امروز با نام شناخته شده ایران خودرو دیزل در عرصه جاده های کشور و حتی در پهنه ترانزیت بین المللی، موجب غرور و افتخار ملی گردیده یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودروهای کار در خاورمیانه محسوب می‎شود که با بیش از 40 سال سابقه درخشان تولید ، وظیفه ساخت انواع خودروهای سنگین را بر عهده دارد.
شرکت ایران خودرو دیزل ، تشکیلات سازمان یافته ای است که ابتدا با نام صنعتی خاور در سال 1338 با سرمایه اولیه 26 میلیون ریال در کارگاه کوچکی تاسیس و با مونتاژ روزانه یک دستگاه اتومبیل، فعالیت خود را آ‎غاز کرد و در سال 1343 با توجه به گسترش تقاضا در بازار خودرو کشور به محل کنونی واقع در جنوب غربی تهران در محدوده ای به مساحت 520 هزار مترمربع انتقال یافت و با احداث سالنهای مناسب، تجهیز خطوط تولید، جذب و آموزش نیروهای کارآمد و ارتقا کیفیت محصولات موفق به افزایش تولید و ساخت تیپهای متنوع کامیون گردید.

شرایط بازار رقابتی و لزوم توجه روز افزون به تغییرات تکنولوژی و تحولات سریع ناشی از آن در صنعت حمل و نقل از یک سو و نیاز به تولید نسلهای پیشرفته انواع خودروهای کار از سوی دیگر و همچنین توجه به ضرورت ارتقاء نظام مدیریت کیفیت و تولید قابل قبول سازمانهای استاندارد جهانی برای ورود به ناوگان حمل و نقل بین المللی و بازارهای فروش خارج از کشور، این ضرورت مسلم را ایجاب کرد تا تغییرات بنیادین در سازماندهی و ماهیت شرکت به تناسب اهداف پیش بینی شده پی ریزی شود.

درسال 1378 شرکت ایران خودرو با خرید سهام عمده گروه صنعتی خاور و الحاق خط تولید اتوبوس و مینی بوس شرکت ایران خودرو دیزل را تاسیس کرد و ایران خودرو دیزل با طراحی و اجرای پروژه عظیم ساخت و تاسیسات و راه اندازی خط تولید اتوبوس برضرورت توسعه صحه گذاشته و حیات حرفه ای نوینی را پیش روی این صنعت قرار داد تا پس از این ایران خودرو دیزل بعنوان قویترین قطب صنعت خودروسازی و نقطه عطف تولید و ارائه خدمات خودروسنگین در حیطه صنعت حمل و نقل بار و مسافر در داخل و خارج از کشور باشد.

شرکت ایران خودرو دیزل به موازات بازسازی و بهینه سازی محیط درون سازمانی تلاش نمود تا با تقویت و گسترش شرکتهای اقماری تحت پوشش نظیر:
شرکت گواه، طراحی و مهندسی خودروهای سنگین، موتورسازی، تاپ سرویس چرخشگر و تولید قطعات خاور توسعه زیربنایی تحقیقات خودرو ، شرایط مطلوبی را برای افقهای آینده خود متبلور سازد.

این شرکت با انجام طرحهای توسعه و راه اندازی بزرگترین خط تولید اتوبوس در خاورمیانه و توان تولید سالانه 5500 دستگاه اتوبوس و 15000 دستگاه کامیون، مینی بوس و ون افتخار دارد تا بعنوان طلایه دار سازندگان خودروهای کار در کشور، با تولید محصولات کیفی مطابق با استانداردهای زیست محیطی بین المللی جلوه گاه غرور ملی جامعه قدرشناس ایران اسلامی در عرصه صنعت بوده و می رود تا با اجرای برنامه های راهبردی سهمی از بازار خودرو کار را در کشورهای هدف به خود اختصاص دهد. ایران خودرو دیزل در تحقق سیاست توسعه اقتصادی کشور در برنامه سوم با صدور تولیدات خود به کشور عربستان، مصر، اردن، امارات متحده عربی، کویت، ترکمنستان، لیبی، تاجیگستان و آفریقا گامهای اثربخشی برداشته است.

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله طراحی و شبیه سازی مولد پالسی ویرکیتور(VIRCATOR) تحت pdf

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی و شبیه سازی مولد پالسی ویرکیتور(VIRCATOR) تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و شبیه سازی مولد پالسی ویرکیتور(VIRCATOR) تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و شبیه سازی مولد پالسی ویرکیتور(VIRCATOR) تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و شبیه سازی مولد پالسی ویرکیتور(VIRCATOR) تحت pdf :

سال انتشار: 1382

محل انتشار: یازدهمین کنفرانس مهندسی برق

تعداد صفحات: 8

چکیده:

در این مقاله یک نوع لامپ مولد پالسی توان بالای مایکروویو تحت عنوان ویرکیتورVirtual Cathode Oscillator Vircator معرفی و شبیه سازی میشود .ابتدا یک روش تحلیل عددی تحت عنوان PIC که بطور کلی برای شبیه سازی رفتار پلاسما در حضور میدانهای الکترومغناطیسی مورد استفاده قرار می گیرد، ارائه می گردد. سپس با استفاده از این روش معادلات ماکسول در حضور صدها ذره بسط داده شده و سپس با استفاده از قوانین نیوتن- لورنتز ذرات حرکت داده می شوند و در نهایت حلقه زمانی دوباره تکرار می شود. در مرحله آخر نتایج بدست آمده با استفاده از شبیه سازی با مقادیر حاصل از فرمولهای تقریبی مقایسه می شود

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله نقش فناوری RFID در تجارت الکترونیک بین بنگاهی و مدیریت زنج

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش فناوری RFID در تجارت الکترونیک بین بنگاهی و مدیریت زنجیره تامین تحت pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش فناوری RFID در تجارت الکترونیک بین بنگاهی و مدیریت زنجیره تامین تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش فناوری RFID در تجارت الکترونیک بین بنگاهی و مدیریت زنجیره تامین تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش فناوری RFID در تجارت الکترونیک بین بنگاهی و مدیریت زنجیره تامین تحت pdf :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی نظام تامین و تدارکات در پروژه ها

تعداد صفحات: 14

چکیده:

فناوری RFID (شناسایی بر اساس فرکانس های رادیویی) در حالت کلی به معنای تعیین هویت، با استفاده از فرکانسهای رادیویی است که به وسیله آن می توان یک شیء را تعیین هویت نمود. امروزه در کشورهای پیشرفته کاربردهای RFID در صنعت، تجارت و حتی زندگی روزمره مردم دیده می شود. به طوری که در سال های اخیر این فناوری مورد توجه زیادی قرار گرفته است. پیشرفت های صورت گرفته در فناوری های مختلف مانند ریزپردازنده ها، آنتن ها، میان افزارها، سیستم های اطلاعاتی، ERP و ; از یک طرف و نیازهای تجاری از طرف دیگر ، توجه اغلب سازمان های تجاری خصوصا تامین کنندگان کالا را به سمت RFID معطوف گردانیده است. یکپارچه شدن این فناوری با تجارت الکترونیک می تواند مزیت های فراوانی به همراه داشته باشد. در این مقاله ابتدا به بررسی مختصر فناوری RFID پرداخته شده و سپس تاثیرات آن بر فرایندهای تجارت الکترونیک بین بنگاهی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله انتخاب ویژگی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک برای شناسایی گوینده ت

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله انتخاب ویژگی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک برای شناسایی گوینده تحت pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب ویژگی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک برای شناسایی گوینده تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب ویژگی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک برای شناسایی گوینده تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب ویژگی مبتنی بر الگوریتم ژنتیک برای شناسایی گوینده تحت pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: ششمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران
تعداد صفحات: 6
چکیده:
در این مقاله ازمجموعه ویژگی 41 بعدی، شامل 13 ویژگی MFCC، مشتقات اول و دوم آنها، انرژی و مشتق آن برای دسته بندی قاب های گفتار 10 گوینده استفاده شده است. به منظور کاهش تعداد ویزگی، از PCA و الگوریتم زنتیک پیشنهادی بهره جسته و با استفاده از دسته بندی کننده SVM، صحت تشخیص گویندگان از روی قاب های گفتار، برای روش پیشنهادی 92/9605% در مقابل 90/6414% حاصل از PCA بدست آمد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :
<      1   2   3   4   5   >>   >