سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت ک

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت کنترل زباله های ورودی به شبکه جمع آوری آبهای سطحی شهر تهران تحت pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت کنترل زباله های ورودی به شبکه جمع آوری آبهای سطحی شهر تهران تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت کنترل زباله های ورودی به شبکه جمع آوری آبهای سطحی شهر تهران تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه و بررسی آزمایشگاهیو میدانی سازه تله زباله گیر جهت کنترل زباله های ورودی به شبکه جمع آوری آبهای سطحی شهر تهران تحت pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: سومین همایش تخصصی مهندسی محیط زیست

تعداد صفحات: 13

چکیده:

زبالههای ورودی به داخل کانالهای زهکشآب سطحی در بسیاری از کشورهای جهان حتی در کشورهای توسعه یافته، مشکلات بسیاری را ایجاد میکند و از روشهای گوناگونی برای کنترل ورود زباله به داخل شبکه جمعآوری آبهای سطحی استفاده میشود. این روشها به دو بخش روشهای غیرسازهای و روشهای سازهای تقسیم میشوند. یکی از راهکارهای سازهای کنترل ورود زباله به درون شبکه جمعآوری آبهای سطحی، استفاده از شبکههای زبالهگیر (تلههای زبالهگیر) در مسیر آبروها و انهار است. این شبکهها ضمن کنترل حرکت زباله در درون شبکه، به سهولت جمعآوری زباله از درون انهار که هم اکنون به کندی و دشواری و با روشهای کاملاً سنتی انجام میگیرد کمک مینماید.
در این تحقیق با طراحی و ساخت مدل آزمایشگاهی از یک نمونه تلهزبالهگیر و رسوبگیر بهبررسی نقاط ضعف مدل مذکور و بهینهکردن سیستم مذکور پرداخته شده، و در نهایت با بررسی هیدرولیکی، هیدرولوژیکی و زیستمحیطی وضعیت موجود انهار و کانالهای سطح شهر تهران و جانمایی مناسب جهت اجرا، سیستم زبالهگیر مذکور در بزرگراه شهید محلاتی واقع درمنطقه 14 شهرداری تهران احداث گردید. نتایج طرح تحقیقاتی مذکور نشاندهنده، بهبود شرایط و کارایی و کنترل آلودگی شبکه جمعآوری آبهای سطحی با اعمال کمترین تغییرات، انجام حداقل عملیات و صرف کمترین هزینه در جهت کسب توانایی در مدیریت زیستمحیطی شهر تهران میباشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :