سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله ارائهی الگوریتم مناسب جهت ارتقای قابلیت اطمینان شبکههای تو

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه‌ی الگوریتم مناسب جهت ارتقای قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع به کمک تحلیل حساسیت تحت pdf دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه‌ی الگوریتم مناسب جهت ارتقای قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع به کمک تحلیل حساسیت تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه‌ی الگوریتم مناسب جهت ارتقای قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع به کمک تحلیل حساسیت تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه‌ی الگوریتم مناسب جهت ارتقای قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع به کمک تحلیل حساسیت تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی برق
تعداد صفحات: 7
چکیده:
بخش توزیع در سیستم قدرت، به عنوان آخرین بخش تامین کننده‌ی مصرف کننده‌ها، دارای حساسیت بالایی بوده و تعمیرات و نگهداری در این بخش به منظور افزایش قابلیت اطمینان این شبکه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. این مقاله به بررسی دو فاکتور تاثیرگذار در قابلیت اطمینان این دسته از شبکه‌ها که عبارتند از: زمان بازآرایی شبکه و نرخ خطای المان‌ها، می‌پردازد. در این مقاله به کمک یک الگوریتم مناسب محاسبه‌ی قابلیت اطمینان، به تحلیل حساسیت این مقوله ی مهم نسبت به دو فاکتور ذکر شده پرداخته خواهد شد. بدین ترتیب می‌توان مشخص کرد که برای هر شبکه، سرمایه‌گذارهای مربوط به تعمیرات و نگهداری در بهبود کدامیک از فاکتورهای فوق‌الذکر صرف شود تا افزایش قابلیت اطمینان بیشتری حاصل گردد. در نهایت الگوریتم ارائه شده برای یک شبکه استاندارد نمونه پیاده شده و نتایج مربوط به آن آورده شده است

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله بررسی میزان فراوانی لینگواتولا سراتای بالغ در سگ های ولگرد

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی میزان فراوانی لینگواتولا سراتای بالغ در سگ های ولگرد شهرستان ارومیه تحت pdf دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان فراوانی لینگواتولا سراتای بالغ در سگ های ولگرد شهرستان ارومیه تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان فراوانی لینگواتولا سراتای بالغ در سگ های ولگرد شهرستان ارومیه تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان فراوانی لینگواتولا سراتای بالغ در سگ های ولگرد شهرستان ارومیه تحت pdf :

مقاله بررسی میزان فراوانی لینگواتولا سراتای بالغ در سگ های ولگرد شهرستان ارومیه تحت pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در آسیب شناسی درمانگاهی دامپزشکی (دامپزشکی تبریز) از صفحه 765 تا 771 منتشر شده است.
نام: بررسی میزان فراوانی لینگواتولا سراتای بالغ در سگ های ولگرد شهرستان ارومیه
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله لینگواتولا سراتا
مقاله سگ های ولگرد
مقاله ارومیه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لینگواتولا سراتا یکی از انگل های زئونوز می باشد که عامل اشکال مختلف لینگواتولوز در انسان، گوشتخواران و نشخوارکنندگان است. مهم ترین راه آلودگی انسان به انگل، میوه، سبزیجات و منابع آب آلوده به تخم انگل و از طریق ترشحات بینی، دهانی و مدفوع گوشتخواران خصوصا سگ های ولگرد می باشد. همچنین مصرف گوشت و متعلقات نیم پز و خام حیواناتی مانند گوسفند، بز، گاو و سایر علفخواران ریسک فاکتور دیگر در آلودگی انسان به لینگواتولا سراتا می باشد. این بررسی برای تشخیص میزان آلودگی سگ های شهرستان ارومیه به لینگواتولا سراتای بالغ انجام پذیرفت. در این بررسی 37 قلاده سگ شامل 22 قلاده سگ نر و 15 قلاده سگ ماده از قسمت های مختلف شهر ارومیه مورد مطالعه قرار گرفت. سینوس های پیشانی، بوقک های بینی، حفره مغزی، نازوفارنکس و مجرای استاش سگ ها به منظور مشاهده انگل بالغ لینگواتولا سراتا بررسی شد. انگل های خارج شده در محلول فرمالین 10% قرار داده شده و توسط لاکتوفنل شفاف سازی و توسط آزوکارمین رنگ آمیزی شدند. از کل سگ های مورد مطالعه 30 قلاده سگ (8101%) به لینگواتولا سراتا مبتلا بودند. بررسی نشان داد که وزن، سن، جنس و موقعیت جغرافیایی در میزان آلودگی به انگل تاثیر چشمگیری نداشت. تعداد انگل های موجود در سگ های آلوده بین 7 – 1 انگل متفاوت بود که به طور میانگین 293 انگل در هر سگ می باشد. طول انگل های بالغ از 35 – 50 mmدر ماده ها و از 2 – 18 mm در نرها متفاوت بود. بیشترین محل وجود انگل بخش جلویی سینوس پیشانی با تعداد 7 انگل بود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله بررسی اثر ترکیبات هورمونی و فاکتورهای موثر بر رشد ریز نمون

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثر ترکیبات هورمونی و فاکتورهای موثر بر رشد ریز نمونه های مختلف کلزا تحت pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر ترکیبات هورمونی و فاکتورهای موثر بر رشد ریز نمونه های مختلف کلزا تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر ترکیبات هورمونی و فاکتورهای موثر بر رشد ریز نمونه های مختلف کلزا تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر ترکیبات هورمونی و فاکتورهای موثر بر رشد ریز نمونه های مختلف کلزا تحت pdf :

سال انتشار: 1381

محل انتشار: هفتمین کنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات ایران

تعداد صفحات: 1

چکیده:

گیاه روغنی کلزا در اندک زمانی با تکیه بر چند خصوصیت بارز توانست جایگاه ویژه ای را در بین دانه های روغنی بخود اختصاص دهد یکی از مهمترین ویژگی های آن کمیت و کیفیت روغن استخراجی است که آن را نسبت به سایر انباتات روغنی چون سویا پنبه و آفتابگردان متمایز می نماید افزایش میزان تولید روغن کلزا مستلزم تحقیق بیشتر جهت اصلاح این گیاه مهم روغنی می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله بررسی سلامت عمومی و رضایت شغلی در کارشناسان مرکز بهمن موتو

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی سلامت عمومی و رضایت شغلی در کارشناسان مرکز بهمن موتور تحت pdf دارای 121 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سلامت عمومی و رضایت شغلی در کارشناسان مرکز بهمن موتور تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سلامت عمومی و رضایت شغلی در کارشناسان مرکز بهمن موتور تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سلامت عمومی و رضایت شغلی در کارشناسان مرکز بهمن موتور تحت pdf :

به اعتقاد بسیاری از دانشمندان علوم رفتاری،‌ سازمانها وجه انکارناپذیر دنیای نوین امروز را تشکیل می‌دهند، ماهیت جوامع توسط سازمانها شکل گرفته و آنها نیز به نوبه خود به وسیله دنیای پیرامون و روابط موجود در آن شکل می‌گیرد. گر چه سازمانها به شکلهای مختلف و بر پایه هدفهای گوناگون تأسیس و سازماندهی می‌شود، اما بدون تردید تمامی آنها بر پایه تلاشهای روانی و جسمانی نیروی انسانی که ارکان اصلی آن به حساب می‌آید، اداره و هدایت می‌گردند. از این رو،‌ زندگی افراد در جوامع نوین به شدت تحت نفوذ هستی و رفتار سازمانها قرار دارد، و همین دلیل به تنهایی سعی در شناخت هر چه بیشتر، بهتر و علمی‌تر ماهیت و روابط متقابل آنها و نیروی انسانی را توجیه و ضروری می‌سازد (حیدر علی هومن، 1381)
یکی از هدفهای پیگیر روانشناسی بررسی ماهیت رفتار و روان است. به طور کلی هر موجود زنده‌ای جزء از راه شناخت رفتار و موقعیتهای مختلف شناخته نمی‌شود. چون آدمی مخلوق انگیزه‌ها،‌ کششها و احساس‌های هوشیار و امکانات فطری خویش است و رفتارش هنگامی بهنجار است که موازنه یا تعادلی میان این عوامل برقرار گردد. در واقع تن و روان چنان با هم ارتباط نزدیک دارند که هر دگرگونی در یکی از آنها موجب دگرگونی در دیگری می‌شود. اکثر ناسازگاریهای فکری،‌ عاطفی و اخلاقی بر اثر همین ناراحتیهای روانی ایجاد می‌گردد.
رشد و تعالی یک جامعه در گرو تندرستی افراد آن جامعه است و شناسایی عوامل تعیین کننده و مرتبط با آن در جهت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در سطوح خرد و کلان جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند. تأمین سلامتی افراد جامعه از دیدگاه سه بعدی جسمی، روانی و اجتماعی از مسائل اساسی هر کشوری محسوب می‌شود.
در این میان به دلیل شیوع بالا و اثرات مخرب بسیار شدید و طولانی اختلالات روانی به خصوص در کشورهای در حال توسعه، لزوم پرداختن به موضوع سلامت روان از اهمیت ویژه برخوردار است. ضرورت توجه به مسائل روانی با پیشرفت و توسعه تکنولوژی و زندگی ماشینی بیشتر نمود پیدا می‌کند.
از طرفی طبیعت زندگی انسان با انواع فشارهای روانی مانند محرومیتها، شکستها، کمبودها، حوادث و فجایع طبیعی و غیرطبیعی آمیخته است اما آنچه سلامت روانی و جسمانی او را در معرض خطر قرار می‌دهد شیوه مقابله با این عوامل است. حال اگر بتوان عواملی را که می‌تواند بر سلامت روانی تأثیرگذار بوده- چه مثبت، چه منفی - مورد شناسایی قرار داد،‌ زمینه‌ها و عوامل مناسب را گسترش داده و عوامل آسیب‌زا را کاهش دهیم، می‌توان امیدوار بود که جامعه‌ای با افرادی کارآمد، سرزنده، پویا و سرشار از امید داشته باشیم.
از سوی دیگر،‌ یکی از عمده‌ترین و شاید جنجال برانگیز‌ترین (ناگی،‌ 1996) مفاهیمی که از یک طرف تلاشهای نظری و بنیادی بسیاری را به خود معطوف ساخته،‌ و از طرف دگر در تمامی سطوح مدیریت و منابع نیروی انسانی سازمانها اهمیت زیادی پیدا کرده،‌ رضایت شغلی است.
این اهمیت از یک سو به دلیل نقشی است که این سازه در پیشرفت و بهبود سازمان و نیز بهداشت و سلامت نیروی کار دارد و از دگر سو، به علت آن است که رضایت شغلی علاوه بر تعاریف و مفهوم پردازیهای متعدد و گاه پیچیده، محل تلاقی و نیز سازه مشترک بسیاری از حوزه‌های علمی مانند آموزش و پرورش،‌ روان‌شناسی، مدیریت،‌ جامعه‌شناسی، اقتصاد و حتی سیاست‌ بوده است. (لاوسون و شن، 1998، به نقل از هومن، 1381).
رضایت شغلی خود تعیین کنده بسیاری از متغیرهای سازمانی است مطالعات متعدد نشان داده است رضایت شغلی از عوامل مهم افزایش بهره‌وری، دلسوزی کارکنان نسبت به سازمان ، تعلق و دلبستگی آنان به محیط کار و افزایش کمیت و کیفیت کار، برقراری روابط خوب و انسانی در محل کار، ایجاد ارتباطات صحیح،‌ بالا بردن روحیه، عشق و علاقه به کار است. تردید نیست که هر سازمان خود یک ارگانیسم منحصر به فرد است و نخستین عامل آن، انسان و توجه به کارکنان است. (هومن، 1381)
سلامت عمومی و رضایت شغلی دو عامل بسیار مهم در هر سازمانی است. توجه به سلامت روانی افراد و رضایت شغلی آنها به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جوامع انسانی و عامل حفظ پویایی افراد باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله ارتباط بین لپتین سرم با عوامل التهابی و استرس اکسیداتیو در

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارتباط بین لپتین سرم با عوامل التهابی و استرس اکسیداتیو در زنان یائسه مبتلا به دیابت نوع 2 تحت pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط بین لپتین سرم با عوامل التهابی و استرس اکسیداتیو در زنان یائسه مبتلا به دیابت نوع 2 تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط بین لپتین سرم با عوامل التهابی و استرس اکسیداتیو در زنان یائسه مبتلا به دیابت نوع 2 تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط بین لپتین سرم با عوامل التهابی و استرس اکسیداتیو در زنان یائسه مبتلا به دیابت نوع 2 تحت pdf :

مقاله ارتباط بین لپتین سرم با عوامل التهابی و استرس اکسیداتیو در زنان یائسه مبتلا به دیابت نوع 2 تحت pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در آبان 1388 در مجله غدد درون ریز و متابولیسم ایران از صفحه 371 تا 376 منتشر شده است.
نام: ارتباط بین لپتین سرم با عوامل التهابی و استرس اکسیداتیو در زنان یائسه مبتلا به دیابت نوع 2
این مقاله دارای 6 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله لپتین
مقاله عوامل التهابی
مقاله استرس اکسیداتیو
مقاله دیابت نوع 2

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: هورمون لپتین توسط سلول های بافت چربی سنتز می شود و در تنظیم متابولیسم انرژی، ذخایر بافت چربی و وزن بدن نقش مهمی دارد. TNF-a و IL-6 سیتوکین هایی هستند که با نمایه توده بدن و مقاومت به انسولین ارتباط دارند. هم چنین افزایش پراکسیداسیون لیپید در بیماران دیابتی باعث تولید مالون دی آلدئید(MDA) می شود. برخی مطالعه ها نشان داده اند که بین لپتین با TNF-a،IL-6 و MDA ارتباط وجود دارد. این مطالعه با هدف تعیین ارتباط بین لپتین با عوامل التهابی (TNF-a و IL-6) و استرس اکسیداتیو (MDA) در زنان یائسه مبتلا به دیابت نوع 2 انجام شد.
مواد و روش ها: مطالعه حاضر یک مطالعه مقطعی – تحلیلی است که در 45 زن دیابتی و 45 زن سالم با محدوده سنی 60-45 سال و نمایه توده بدن (BMI) 30-25 کیلوگرم بر مترمربع انجام شد. میزان قند خون ناشتا، لپتین، TNF-a و IL-6 و MDA در هر دو گروه اندازه گیری شدند. از آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگین و از ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی همبستگی متغیرها در دو گروه استفاده شد.
یافته ها: بین لپتین و MDA در زنان بزرگسال دیابتی ارتباط آماری معنی داری وجود ندارد (r=0.04). بین لپتین و IL-6 و TNF-a در زنان بزرگسال دیابتی ارتباط آماری معنی داری وجود ندارد (به ترتیب r=-0.06و r=0.2).
نتیجه گیری: بین لپتین سرم با عوامل التهابی (TNF-a و IL-6) و استرس اکسیداتیو (MDA) در زنان یائسه مبتلا به دیابت نوع 2 ارتباط آماری معنی دار مشاهده نشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :
<      1   2   3   4   5   >>   >