سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله برنامه ریزی مدیریت بهره برداری و تحویل آب در شبکه اصلی آبی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله برنامه ریزی مدیریت بهره برداری و تحویل آب در شبکه اصلی آبیاری و زهکشی بورمانک با استفاده از مدل OOIS تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی مدیریت بهره برداری و تحویل آب در شبکه اصلی آبیاری و زهکشی بورمانک با استفاده از مدل OOIS تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی مدیریت بهره برداری و تحویل آب در شبکه اصلی آبیاری و زهکشی بورمانک با استفاده از مدل OOIS تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی مدیریت بهره برداری و تحویل آب در شبکه اصلی آبیاری و زهکشی بورمانک با استفاده از مدل OOIS تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: چهارمین همایش ملی مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
فرزاد ظهرابیان تفتی – کارشناس ارشد آبیاری و مدیر پروژه شرکت مهندسین مشاورآبساران
نجف نیکنام – مدیر بخش آبیاری و زهکشی شرکت مهندسین مشاورآبساران
سیدطاهر اسماعیلی – مدیرعامل شرکت مهندسین مشاورآبساران

چکیده:
یکی از دلایل کاهش عملکرد شبکه های آبیاری بی توجهی به امر مدیریت بهره برداری است. محدودیت منابع آبی و افزایشروزافزون مصارف ناشی از افزایش جمعیت و توسعه اراضی کشاورزی ازیک سو و از سوی دیگرخشکسالی های اخیر بیانگر اهمیتارتقاء مدیریت بهره برداری از شبکه های آبیاری و استفاده بهینه از آب می باشد. از چالشهای مهم بهره برداری تعیین زمان مانوردریچه ها و تجهیزات هیدرومکانیکال جهت کاهش تلفات براساس نیازهای شبکه است. لذا باید قبل از شروع بهره برداری بخصوصزمان مطالعات این متغیرها پیش بینی وارائه شوند. هرچندکه این مهم در دستورکارمطالعات است اما معمولا درمطالعات آبیاری اینمتغیرها محاسبه نمیشوند و نیاز به احیای آن است. دراین تحقیق مدیریت بهره برداری و تحویل آب درشبکه اصلی بورمانک با مدل OOIS بررسی شد. نتایج نشان داد مدل فوق ابزاری مناسبی درارتقاء مدیریت بهره برداری،ارتقاءکیفیت مطالعات و گزارشات بهره برداری ونگهداری شبکه های آبیاری و زهکشی می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در برنامه ریزی و

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در برنامه ریزی و تهیه نقشه مدیریت مرتع تحت pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در برنامه ریزی و تهیه نقشه مدیریت مرتع تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در برنامه ریزی و تهیه نقشه مدیریت مرتع تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در برنامه ریزی و تهیه نقشه مدیریت مرتع تحت pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین همایش ملی اصلاح الگوی مصرف با محوریت منابع طبیعی، کشاورزی و دامپزشکی

تعداد صفحات: 13

نویسنده(ها):

حسین پیری صحراگرد – کارشناس ارشد مرتعداری
محسن فراهی – کارشناس ارشد بیابان زدایی

چکیده:

مراتع اکوسیستم های نیمه طبیعی هستند که دارای پوششی از گیاهان مرتعی بومی و مناسب چرای دام می باشند بالغ بر 43 درصد سطح خشکیهای زمین و حدود 54 درصد از سطح کشورمان را مراتع پوشانیده اند مدیریت مراتع به علت وسعت زیاد و بازدهی کم آنها به روشهای سریع و کم هزینه نیاز دارد. سیستم اطلاعات جغرافیایی G.I.S به عنوان یک تکنیک کامپیوتری می تواند چنین نیازی را به خوبی تامین و مدیران و ارزیابان مراتع را یاری نماید. جهت استفاده از GIS رقومی و رستری سیستم ارزیابی مرتع رایج در ایران برای بعضی عوامل و متغیرها نیازمند تغییر و تبدیل صفات کیفی به صفات کمی و مقادیر عددی و طبقه بندی است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله هدف از خلقت جهان هستی چیست تحت pdf

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله هدف از خلقت جهان هستی چیست تحت pdf دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هدف از خلقت جهان هستی چیست تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هدف از خلقت جهان هستی چیست تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هدف از خلقت جهان هستی چیست تحت pdf :

هدف از خلقت جهان هستی چیست

با کمی تفکر متوجه می شویم که در این عالم تنها موجودی که از ویژگی های خاصی برخوردار است انسان می باشد که تمامی موجودات در خدمت او هستند. حدیثی قدسی از خداوند در این باره: یابن آدم خلقت الاشیاء لاجلک معنی حدیث «ای انسان همه چیز را برای تو و بخاطر تو خلق کرد» در واقع خداوند این جهان را بخاطر انسان آفرید تا انسان با استفاده از امکانات خود را به سر منزل نهایی برساند.

هدف از خلقت انسان چیست؟
آیا انسانی که اشرف مخلوقات می باشد بی هدف خلق شد؟ با یک حدیث از خداوند می توان به این سوال پاسخ داد حدیث چنین است (یابن آدم خلقت الاشیاء لاجلک و خلقتک لاجلی) معنی حدیث: تو را خلق کردم بخاطر خودم در واقع هدف از خلقت انسان بندگی خداست.

تعریف انسان کامل و اهمیت آن؟
انسان کامل یعنی انسانی نمونه و اعلی انسانی مانند هر چیز دیگر کامل و ناقص دارد اما شناخت انسان کامل از دیدگاه قرآن از آن جهت واجب است که حکم الگو و سرمشق ما را کرد.

 

راههای شناخت انسان کامل از نظر اسلام؟
به دو قسمت تقسیم می شود: 1- قرآن و سنت 2- دیدی – عینی افرادی که از نظر قرآن و اسلام انسان کامل شناخته می شوند در هیچ جایی از قرآن تعبیری از انسان کامل نیامده در قرآن مسلمان کامل و در سنت مومن کامل تعبیر شده مسلمان کامل یعنی فردی که در اسلام به کمال رسیده و مومن کامل یعنی فردی که در پرتو ایمان به کمال رسیده.
ما چرا نمی گوییم انسان تمام اصلا

فرق کمال و تمام چیست؟
تمام برای یک شی در جایی گفته می شود که تمامی چیزهایی که برای ایجاد او لازم است به وجود آمده باشد و اگر بعضی از آن ها به وجود نیامده باشند آن شی ناقص است. اما کمال برای یک شی در جایی گفته می شود که آن شی تمام هست و باز هم می تواند درجه ای بالاتر برود. کمال را در جهت عمودی و تمام را در جهت افقی بیان می کنند وقتی شی ای در جهت افقی به نهایت خود برسد می گویند تمام شد. اما وقتی شی در جهت عمود یعنی بالا برود می گویند کمال یافت. یعنی از درجه ای به درجه ای ارتقا یافت. اما

 

تاریخچه تعبیر انسان کامل؟
تعبیر انسان کامل در ادبیات اسلامی تا قرن هفتم هجری وجود نداشته است و اولین کسی که در دنیای اسلام این تعبیر را در مورد انسان بکار برد عارف معروف محی الدین عربی اندلسی طائی است. محی الدین مردی عرب نژاد بود که از اولاد من حاتم طائی و اهل اندلس (اسپانیای امروز) بود قبر ایشان در شام می باشد و یکی از شاگردان معروف ایشان مولوی می باشد.

انسان های مسخ شده؟
مسخ یعنی چه؟ می گویند در میان امم سالمه مردمی بودند که در اثر اینکه مرتکب گناهان زیادی می شدند مورد نفرین پیغمبر زمان خود واقع شدند و مسخ شدند یعنی به حیوان تبدیل شدند مثلا میمون، گرگ، خر و یا حیوانات دیگر البته شاید آنهایی که مسخ شدند شبیه انسان بودند ولی از نظر روحی و معنوی مثل یک حیوان شده بودند که حتی قرآن در سوه اعراف آیه 179 به این موضوع اشاره کرد: مردمی که از چهار پا هم پست تر هستند.

علت تفاوت کمال در انسان با سایر موجودات؟
همان کسانی که ما را از وجود فرشتگان با خبرد کردند گفتند که فرشتگان از عقل محض آفریده شده اند یعنی در آنها هیچ جنبه خاکی و مادی وجود ندارد و حیوانات هم صرفا خاکی هستند و از آنچه که در قرآن روح خدا نامیده می شود بی بهره هستند. اما انسانن مرکب از هر دوی آنهاست. هم ملکوتی است و هم ملکی.

و مولوی شعری دارد در این باب که چنین است:
در حدیث آمد خلاق مجید ; خلق عالم را سه گونه آفرید.
یک گروه را جمله عقل و علم وجود ; آن فرشته است و نداند جز سجود
نیست اندر عضوش حرص و هوی ; خود مطلق زنده از عشق خدا

یک گروه دیگر از دانش تهی; همچو حیوان از علف در خوبهی
او نبیدند جز که اصطبل و علف ; از شقاوت غافل است و از شرف
و آن سوم هست آدمیزاد و بشر ; از فرشته نیمی و نیمی ذخر
تا کدامین غالب آید در نبرد ; زین دو گانه تا کدامین برد نبرد
در واقع تفاوت انسان با فرشتگان و حیوانات در همین ترکیب ذاتش می باشد.

نظریه روحیون و مادیون؟
می دانیم که در مورد حقیقت و ماهیت انسان اختلاف نظرهایی وجود دارد و به طور کلی دو نظریه:
1- روحیون و 2- مادیون که روحیون به این معتقدند که انسان مرکب از جسم و روان است و روان انسان جاویدان میباشد و با مردن او فانی نمی شود اما مادیون می گویند انسان جز همین ماشین بدن چیز دیگری نیست و با مردن فنا می شود. و اولین مکتبی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم.
مکتب عقلیون؟

نظریه عقلیون به این صورت است که آنها معتقدند که گوهر انسان همان عقل اوست نه چیز دیگری مانند ابوعلی سینا که معتقد بود انسان کامل یعنی انسان حکیم و کمال انسان در حکمت انسان است. البته ابوعلی سینا در آخر عمرش نظرش عوش شد. و مکاتبی که با نظریه عقلیون مخالفت می کردند عبارتند از: اشراقیون، عرف، اهل عشق، اخباریون، اهل حدیث و حیون در واقع حیون معتقد بودند که عقل این همه ارزش را که عقلیون برای او قائل بودند را ندارد. اما در هیچ دینی مثل دین اسلام از عقل حمایت نشده مثلا در مسیحیت می گویند وقتی می خوای به چیزی ایمان بیاوری نباید درباره آن فکر کنی حال آنکه در اسلام بر عکس آن است بطور مثال اگر از ما بپرسند اصول دین شما چیست؟ می گوییم توحید ولی اگر از ما دلیل خواستند باید دلیلی عقلی بیاوریم. اشکالی که به این مکتب وارد است.

 

یک اشکال به مکتب عقلیون
از نظر فلاسفه جوهر انسان فقط عقل اوست و باقی همه ابزارند حال آنکه اسلام عقل را یک شاخه از وجود انسان می داند نه تمام وجود انسان.

مکتب عرفا
انسان کاملی را که فلاسفه از ارسطو و ابن سینا بیان کرده اند در میان مردم رواج پیدا نکرد ولی انسان کاملی را که عرف به صورت زبان تمثیل و شعر گسترش دارند در میان مردم رواج بیشتری پیدا کرد اسلام با این مکتب هم موافق هست و هم مخالف عرض کردم که فلاسفه جوهر انسان را عقل می دانند ولی عرف عقل را یک ابزاری برای دل می دانستند البته منظور از دل این دل گوشتی که در طرف چپ بدن انسان است نیست بلکه آن مرکز احساسی در انسان است و عشق عارف این عشق های ظاهری نیست بلکه عشقی است که در انسان اوج می گیرد و به خدا می رسد و معشوق حقیقی عارف فقط خداست. اگر از یک فیلسوف بپرسند که یک انسان بخواهد به انسان کامل تبدیل شود باید چه بکند می گوید از راه عقل و استرس ولی یک عارف می گوید باید از راه تزکیه نفس، توجه نداشتن به غیر از خدا، ;

 

برخی اشکالات به مکتب عرفا
در مکتب عرفا عقل و علم حینی تحقیر شده است در حالی که اسلام هم دل را قبول دارد و هم عقل را تحقیر نمی کند در مکتب عرفا انسان کامل شخصی است درون گرا مطلق یعنی جنبه فردی در آن زیاد است و جنبه اجتماعی در آن محو شده ولی در اسلام یک انسان کامل هم درون گراست و هم برون گراست و در روایات مکرر اشاره شده است که اصحاب امام زمان (عج) کسانی هستند که اگر شب به سراغ آنها بروی در غار تنها مشغل عبادت هستند و در روز مانند شیر نر می باشند.

مکتب قدرت
در این مکتب انسان کامل مساوی با انسان مقتدر و صاحب قدرت است یعنی هر انسانی که قوی تر باشد کامل تر و هر کسی که ضعیف تر باشد ناقص تر است. تاریخچه این مکتب به دوره قبل از سقراط بر می گردد قبل از دوره سقراط گروهی بوده اند که در مسائل فلسفی آنان را سوفسطائیان می نامند که نظریه این مکتب با آوردن مسیحیت هیچ جایی در افکار مردم پیدا نکرد چون در مسیحیت گفته می شود که اگر کسی به طرف راست صورت تو سیلی زد طرف چپ صورت را بیاور و حتی از خودت دفاع نکن.

اشکالات
قدرت در این مکتب یعنی انسان کامل در جای دیگر ارزش ها از یاد برده شده است اما در اسلام می گویند خداوند که کامل است یکی از صفاتش قادر است نه همه صفاتش.

اندیشه مرگ
یکی از دغدغه های زندگی بشر بوده و هست و مهم ترین دلایلی که از مرگ تفسیرهای گوناگونی می شود «نوع نگرش انسان به عالم هستی، نفس خویش، نحوه ارتباط روح با جهان هستی و جایگاه آدمی در آن می باشد» و در واقع حقیقت مرگ که پایان بخشیدن به مقام لذت ها و شادی های دنیوی و تیر کننده خواهش های نفسانی است چیست؟ آیا مرگ انهدام و نیستی است؟ قرآن کریم از مرگ با عنوان توفی یاد کرده است که معنی این لغت گرفتن چیزی به طور تمام و کمال است و مرگ از دیدگاه اسلام نیستی و نابودی نیست بلکه انتقال از عالمی به عالم دیگر است و در حقیقت روز مرگ روز بازگشت به خداست.

مرگ و اقسام آن
مرگ به دو نوع ارادی و طبیعی تقسیم می شود. مرگ طبیعی مرگی است برای تمام موجودات و حتی ملائکه چرا که تمامی موجودات نشانه های خداوند بوده و همه آنها بر اساس اصل بازگشت به سوی خدا در حال سیر و حرکت به سوی او هستند. و مرگ ارادی فقط مخصوص انسان هاست به عنوان مثال برای ا نسان هایی که خود را از عقاید باطل درآورده، از لذت های دنیوی محروم ساخته، و فقط رو به خدا کرده باشند اتفاق می افتد.

انسان و مرگ
قرآن مرگ را برای همه انسان ها امری ضروری دانسته که این نشان دهنده میزان تسلط مرگ است و ناتوانی انسان در برابر آن انسان ها دو گونه با مرگ برخورد می کنند عده ای غوطه ور در دنیا می شوند و دنبال کسب مال هستسند که از یاد مرگ غافل می شوند قرآن در مورد این جور آدم ها در سوره جمعه می فرماید «بگو: آن مرگی که از آن می گریزید قطعا به سراغ شما می آید». اما دسته دوم مرگ را عامل خروج از تاریکیها و ورود به دنیای روشنایی ها می دانند. حضرت علی در مورد مرگ فرمود: اگر خاموش باشم گویند از مرگ هراسان است هرگز من از مرگ نترسیدم پس از آن همه ستیزه و جنگیدن به خدا سوگند انس پسر ابوطالب به مرگ بیش تر از انس طفل به پستان مادرش است.

ترس از مرگ
بعضی از مردم ترس از مرگ را منشا اعتقاد به خدا و دینداری می دانند. از دیدگاه ابن سینا دلایل ترس از مرگ به این صورت است. 1- با مرگ زندگی دنیوی پایان می یابد. 2- این که نمی دانیم چه وقت می میریم. 3- از آن تجربه نداریم. 4- تجربه مرگ انفرادی است نه جمعی. 5- مرگ موجب جدایی انسان از دوستان و خویشاوندان می شود. 6- با رسیدن مرگ همه آرزوها تمام می شود.

چگونگی نظام برزخی
عالمی که بعد از جدا شدن روح از بدن روح در آن قرار می گیرد عالم برزخ است این عالم بعد از دنیای مادی اولین عالمی است که انسان وارد آن می شود. جایگاه این عالم کجاست؟ در فلسفه با برهان های خاصی ثابت شده است که میان عالم ماده و خداوند هر عالم برزخ، ملکوت و جبروت وجود دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله شناسایی و تعیین رابطه بین بازارابی درونی IM و کسب مزیت رقا

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شناسایی و تعیین رابطه بین بازارابی درونی IM و کسب مزیت رقابتی در شعب بانکهای ملی شهر سنندج تحت pdf دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و تعیین رابطه بین بازارابی درونی IM و کسب مزیت رقابتی در شعب بانکهای ملی شهر سنندج تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تعیین رابطه بین بازارابی درونی IM و کسب مزیت رقابتی در شعب بانکهای ملی شهر سنندج تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و تعیین رابطه بین بازارابی درونی IM و کسب مزیت رقابتی در شعب بانکهای ملی شهر سنندج تحت pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 15
نویسنده(ها):
سیدمحمدظاهر ابراهیمی – داانش آموخته کارشناسی ارشد، مدیریت بیمه، پژوهشگر تعلیم و تربیت اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، کردستان، ایران
اکرم حجتی – دانشجوی دکترای مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
ادریس کریمی – دانشجوی دکترای حسابداری دانشگاه علو م تحقیقات ، عضو باشگاه پژوهشگران و نخبگان استان کردستان ایران

چکیده:
پژوهش حاضر با هدف شناسایی و تعیین رابطه بین بازاریابی درونی IM و کسب مزیت رقابتی بانکهای ملی دولتی شهر سنندج طراحی و اجرا شده است. به این منظور کلیه ی مشتریان بانکهای ملی سطح شهر سنندج به عنوان جامعه آماری لحاظ مورد بررسی قرار گرفتند. پژوهش حاضر جزء پژوه های توصیفی، از نوع همبستگی، از منظر هدف کابردی وبه لحاظ شیوه ی گردآوری اطلاعات پیمایشی، از نگر زمانی مقطعی – عرضی و به طور مشخص مبتنی بر مدل معادلات اعتبار محتوا و اعتبار سازه است. براین اساس برای سنجش مفاهیم اساسی پژوهش به ترتیب پرسشنامه ای بازاریابی درونی بانسال، شارما و مندلسون 2001 و مزیت رقابتی براساس مدل هیل و جونز 1998 به کار برده شد. نمونه آماری شامل 300 نفر از مشتریان بانکهای ملی بوده که از طریق نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند. یافته ها نهایی پژوهش حاکی از وجود ارتباط معنی دار، بین بازارایبی درونی و ابعاد آن (شامل آموزش، پاداش ، تسهیم اطلاعات، توانمندسازی با کارکنان، کاهش فاصله طبقاتی و امنیت شغلی) با کسب مزیت رقابتی در شعب بانکی مورد مطالعه با ضریب همبستگی 0/204 با اطمینان 99% می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :

مقاله اثر آلومینیوم بر رفتار رشد دانه برنج 30در70 حاوی آهن تحت p

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اثر آلومینیوم بر رفتار رشد دانه برنج 30در70 حاوی آهن تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر آلومینیوم بر رفتار رشد دانه برنج 30در70 حاوی آهن تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر آلومینیوم بر رفتار رشد دانه برنج 30در70 حاوی آهن تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر آلومینیوم بر رفتار رشد دانه برنج 30در70 حاوی آهن تحت pdf :

مقاله اثر آلومینیوم بر رفتار رشد دانه برنج 30در70 حاوی آهن تحت pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1387 در فرآیندهای نوین در مهندسی مواد (مهندسی مواد مجلسی) از صفحه 55 تا 62 منتشر شده است.
نام: اثر آلومینیوم بر رفتار رشد دانه برنج 30-70 حاوی آهن
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله برنج 30-70
مقاله رشد دانه غیرنرمال
مقاله توزیع اندازه دانه
مقاله ممانعت ناخالصی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: اکبری علی
جناب آقای / سرکار خانم: جمشیدی جم مهدیه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این تحقیق اثر آلومینیوم بر رفتار رشد دانه برنج 30-70 حاوی ناخالصی آهن مطالعه شده است. نتایج نشان می دهند رفتار رشد دانه در دماهای مختلف متفاوت است، به طوری که در دماهای کم به صورت غیرنرمال بوده ولی با افزایش دما نرمال می شود. همچنین محدوده دمایی این تغییر رفتار با تغییر مقدار آلومینیوم تغییر می کند، به طوری که با افزایش مقدار آلومینیوم این دما افزایش می یابد. وقوع رشد دانه غیرنرمال و تحول آن به رشد دانه نرمال در دماهای بالاتر می تواند به اثر ممانعت ناخالصی روی حرکت مرز دانه ها نسبت داده شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :
<   <<   26   27   28   29   30   >>   >