سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تعیین مکان و اندازه بهینه منابع تولیدات پراکنده DG)جهت کاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تعیین مکان و اندازه بهینه منابع تولیدات پراکنده DG)جهت کاهش تلفات توان و بهبود پروفیل ولتاژ توسط ضرایب حساسیت تلفات تحت pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین مکان و اندازه بهینه منابع تولیدات پراکنده DG)جهت کاهش تلفات توان و بهبود پروفیل ولتاژ توسط ضرایب حساسیت تلفات تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین مکان و اندازه بهینه منابع تولیدات پراکنده DG)جهت کاهش تلفات توان و بهبود پروفیل ولتاژ توسط ضرایب حساسیت تلفات تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین مکان و اندازه بهینه منابع تولیدات پراکنده DG)جهت کاهش تلفات توان و بهبود پروفیل ولتاژ توسط ضرایب حساسیت تلفات تحت pdf :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: چهاردهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: 11

چکیده:

با توجه گسترش بازارهای آزاد انرژی الکتریکی و به کارگیری نو آوری و فن آوری های جدید در زمینه الکترونیک قدرت، کاربرد منابع تولید پراکندهDG) رو به افزایش است. از منابع تولیدات پراکنده به منظور تامین توان در شبکه های توزیع و انتقال استفاده می شود. بحث تاثیرات مفید استفاده از منابع تولید پراکنده در سال های اخیر در اکثر مباحث علمی مورد بررسی قرار گرفته است و اثرات مطلوب بسیار زیادی از جمله بهبود کیفیت توان، بهبود پروفیل ولتاژ، کاهش تلفات و پیک سایی، افزایش قابلیت اطمینان و کاهشTHD در شبکه های انتقال و توزیع دارند. برای رسیدن به اهداف بالا تعیین مکان و اندازه بهینه از اهمیت فوق العاده ای بر خوردار است. در این مفاله از ضرایب حساسیت تلفات برای مکان یابی منابع تولیدات پراکنده با تابع هدف کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ استفاده شده است، این روش بر روی دو شبکه 30 و 33 باس توزیع IEEE انجام شده است و بهترین مکان و اندازه از لحاظ کمترین تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ ارائه شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :