سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تجزیه و تحلیل اقتصادی نیروگاه های آبی کوچک با در نظر گرفتن

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تجزیه و تحلیل اقتصادی نیروگاه های آبی کوچک با در نظر گرفتن سرمایه گذاریهای میان مدت با استفاده از روش آنالیز حساسیت تحت pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزیه و تحلیل اقتصادی نیروگاه های آبی کوچک با در نظر گرفتن سرمایه گذاریهای میان مدت با استفاده از روش آنالیز حساسیت تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه و تحلیل اقتصادی نیروگاه های آبی کوچک با در نظر گرفتن سرمایه گذاریهای میان مدت با استفاده از روش آنالیز حساسیت تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزیه و تحلیل اقتصادی نیروگاه های آبی کوچک با در نظر گرفتن سرمایه گذاریهای میان مدت با استفاده از روش آنالیز حساسیت تحت pdf :

سال انتشار: 1382

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی نیروگاههای آبی کشور

تعداد صفحات: 8

چکیده:

قبل از ساخت یک نیروگاه آبی کوچک، ارزیابی مالی و اقتصادی و برآورد هزینه های پروژهو درآمد های ناشی از آن امری ضروری و حساس است. در این مقاله الگوریتمی برای برآورد هزینه های واقعی نیروگاه های آبی کوچک، در آمدها و تحلیل های اقتصادی مربوط ارائه گردیده است. بر مبنای الگوریتم فوق برنامه کامپیوتری با استفاده از نرم افزارهای Visual Excel , Basic تهیه،و بوسیله آن تجزیه و تحلیل اقتصادی پروژهانجام شده است. نهایتا مطالعات اقتصادی برای یک نیروگاه آبی کوچک به ظرفیت 3/7 مگاواتصورت گرفته است و روش BOT جهت تامین سرمایه گذاری بهینه پیشنهاد گردیده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :