سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانایی محور

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانایی محور تحت pdf دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانایی محور تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانایی محور تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانایی محور تحت pdf :

مقاله مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانایی محور تحت pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1387 در چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)) از صفحه 79 تا 102 منتشر شده است.
نام: مدیریت سرمایه فکری ضرورتی برای سازمان های عصر دانایی محور
این مقاله دارای 24 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سرمایه فکری
مقاله سرمایه انسانی
مقاله سرمایه ساختاری
مقاله سرمایه مشتری
مقاله مدیریت سرمایه فکری
مقاله اقتصاد دانایی محور

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش و در پی تغییرات وسیع اقتصادی – اجتماعی، موفقیت سازمان ها به کسب منابع مالی و مادی محدود نمی شود، بلکه منوط به دست یابی به سرمایه های نامشهودی است که به کمک آن ها می توان به برتری رقابتی پایدار رسید. در محیط راهبردی جدید، سازمان هایی پیشرفت خواهند کرد که خود را سازمانی یادگیرنده بدانند که هدفش بهبود مداوم سرمایه فکری است، زیرا سازمانی که قادر به افزایش سرمایه فکری خود نباشد، قادر به بقا نیست. لیکن علی رغم اهمیت فزاینده سرمایه فکری به عنوان منبع حیاتی برتری رقابتی سازمان ها، درک محدودی از آن وجود دارد. این در حالی است که مدیریت سرمایه فکری به مدیران سازمان ها اجازه خلق، پرورش، کنترل و حفظ یک منبع مستحکم مزیت رقابتی را می دهد؛ آن چه که به سادگی به تصرف رقبا در نخواهد. آمد مقاله حاضر چیستی و چگونگی مدیریت سرمایه فکری را در سازمان ها بررسی کرده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :