سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان تحت pdf

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان تحت pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان تحت pdf :

مقاله بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان تحت pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در علوم آب و خاک (علوم و فنون کشاورزی و منابع طبیعی) از صفحه 377 تا 388 منتشر شده است.
نام: بازاریابی گل رز هلندی در شهرستان اصفهان
این مقاله دارای 12 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بازاریابی
مقاله کارایی
مقاله گل رز هلندی
مقاله اصفهان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مطالعه، تنگناها و مشکلات تولید و بازاریابی و نیز مسیرهای مختلف بازاررسانی و خدمات مربوط به آن از قبیل حمل و نقل، بسته بندی، انبارداری، درجه بندی و استاندارد گل رز هلندی در شهرستان اصفهان، به عنوان یکی از عمده تولید کننده های این گل، مورد بررسی قرار گرفت. در این راستا، مقادیر حاشیه بازاریابی، سهم عوامل بازاریابی در حاشیه بازاریابی، ضریب هزینه بازاریابی و کارایی بازاریابی محاسبه شد. اطلاعات این تحقیق از طریق تکمیل پرسش نامه از 38 تولید کننده، عمده فروش (پخش کننده های گل های شاخه بریده) و خرده فروش (گلفروشی های سطح استان) و مصاحبه حضوری با 4 شرکت مشاوره در زمینه تولید و بازاریابی رز هلندی جمع آوری شد. نتایج تحقیق نشان داد که 565 درصد تولیدکنندگان فقط فعالیت تولیدی دارند و هیچ گونه فعالیتی در زمینه صادرات به کشورهای خارجی و حتی استان های دیگر نداشته اند. کارایی تکنیکی (7817 درصد) در مسیر اصلی بیشتر از کارایی قیمتی (3467 درصد) است و کارایی بازاریابی محاسبه شده نشان می دهد که به ازای هر 100 ریال هزینه خدمات بازاریابی، 188 ریال ارزش افزوده ایجاد می شود. بر اساس نتایج به دست آمده، مشکلات بازار رز هلندی بررسی و پیشنهاداتی در زمینه حل مسایل موجود و بهبود تولید و بازاررسانی گل رز هلندی ارایه گردیده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :