سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله انتخاب پروژه با ریسک بهینه بر اساس روش GAHP فازی تحت pdf

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله انتخاب پروژه با ریسک بهینه بر اساس روش GAHP فازی تحت pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب پروژه با ریسک بهینه بر اساس روش GAHP فازی تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب پروژه با ریسک بهینه بر اساس روش GAHP فازی تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب پروژه با ریسک بهینه بر اساس روش GAHP فازی تحت pdf :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت پروژه

تعداد صفحات: 20

چکیده:

امروزه فعالیت های عمده و اصلی توسط سازمان ها و مؤسسات، در قالب پر وژه اجرا می شوند. با توجه به بالا بودن حجم پروژه ها در سازمان ها انتخاب پروژه مناسب جهت اجراء باتوجه به محدودیت های منابع وهزینه یکی از مهمترین فعالیتهای سازمانها بشمار می رود. در انتخاب پروژه مناسب بایستی عواملی مانند امکانپذیری و جوابگویی نیازهای آینده را در نظر گرفت ، که تمامی پارامترها و عوامل در شرایط عدم اطمینان هستند و بطور دقیق قابل سنجش نمی باشند. لذا هر پروژه ای دارای یکسری ریسک مشخص می باشد. بطور کلی می توان گفت که اجرای پروژه ای برای سازمان مناسب است که دارای ریسک بهینه براساس واقعیت های موجود ان سازمان باشد که عمدتا براساس نظرات خبرگان آن سازمان تعیین می گردد.
در این مقاله سعی برآنست که الگویی مبتنی بر روشGAHPآنالیز تحلیل سلسله مراتبی گروهی) فازی جهت اولویت بندی و انتخاب )پروژه با ریسک بهینه ارائه شود و الگوی ارائه شده در یک سازمان واقعی آزمون گردد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :