سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های فردی بهره برداران و میزان مشارکت

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های فردی بهره برداران و میزان مشارکت آنها در اجرای طرح های مرتع داری (مطالعه موردی: دهستان نمارستاق از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل) تحت pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های فردی بهره برداران و میزان مشارکت آنها در اجرای طرح های مرتع داری (مطالعه موردی: دهستان نمارستاق از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل) تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های فردی بهره برداران و میزان مشارکت آنها در اجرای طرح های مرتع داری (مطالعه موردی: دهستان نمارستاق از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل) تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ویژگی های فردی بهره برداران و میزان مشارکت آنها در اجرای طرح های مرتع داری (مطالعه موردی: دهستان نمارستاق از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل) تحت pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش سراسری محیط زیست، انرژی و پدافند زیستی
تعداد صفحات: 6
چکیده:
مراتع کشور که بیش از 52 درصد از مساحت کشور را شامل می شود، نیازمند اعمال مدیریتی صحیح با هدف حفظ، احیاء، توسعه و بهره برداری بهینه می باشد. در این راستا طرح های مرتع داری در محدوده های معینی از مراتع تهیه و برای اجرا به مجریان واگذار می گردد. این تحقیق در مراتع ییلاقی دهستان نمارستاق از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل صورت پذیرفت. ابزار تحقیق پرسش نامه و جامعه آماری این تحقیق بهره برداران مناطق ییلاقی منطقه مذکور بوده است. با استفاده از فرمول کوکران و به روش تصادفی ساده تعداد 53 نفر بهره بردار نمونه انتخاب گردید. برای پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که مقدار آن 73/81 به دست آمد. جهت تعیین عوامل موثر در مشارکت بهره برداران در اجرای طرح های مرتع داری نظیر سن، میزان تحصیلات، شغل جانبی، تعداد اعضای خانواده، در منطقه مورد مطالعه از آمارهای توصیفی و در سنجش تحلیل داده ها از آزمون کای اسکور با استفاده از نرم افزار spss صورت استفاده شد. یافته های این پژوهش نشان داد که بین متغیرهای سن، تحصیلات، شغل جانبی و مشارکت در طرح های مرتع داری متغیر رابطه معنی داری وجود داشته اما بین متغیرهای تعداد اعضای خانواده و مشارکت درطرح های مرتع داری رابطه معنی داری وجود ندارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :