سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تخمین دمای دیواره اتاق احتراق و گازهای داغ خروجی از محفظه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تخمین دمای دیواره اتاق احتراق و گازهای داغ خروجی از محفظه احتراق حلقوی موتور جت ومقایسه نتایج با تحلیل عددی تحت pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تخمین دمای دیواره اتاق احتراق و گازهای داغ خروجی از محفظه احتراق حلقوی موتور جت ومقایسه نتایج با تحلیل عددی تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تخمین دمای دیواره اتاق احتراق و گازهای داغ خروجی از محفظه احتراق حلقوی موتور جت ومقایسه نتایج با تحلیل عددی تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تخمین دمای دیواره اتاق احتراق و گازهای داغ خروجی از محفظه احتراق حلقوی موتور جت ومقایسه نتایج با تحلیل عددی تحت pdf :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: نهمین کنفرانس دینامیک شاره ها

تعداد صفحات: 11

چکیده:

در این مقاله از دو روش تخمین مهندسی و تحلیل عددی برای محاسبه دمای دیواره اتاق احتراق و گاز های داغ خروجی از اتاق احتراقِ حلقوی موتور جت استفاده شده است. بدین منظور نحوه افزایش دمای هوا در محفظه احتراق در اثر احتراق سوخت و هوا و انتقال حرارت از گاز های داغ به سطوح داخلی جداره های اتاق احتراق مورد بررسی قرار گرفته است. در برنامه تخمین مهندسی از روابط تجربی انتقال حرارت جابجایی و تشعشعی و رسانش و معادله انرژی به صورت همزمان استفاده شده و معادلات بقا نیز ارضا شده اند. نکته قابل توجه استفاده از دو روش مجزا برای محاسبه انتقال حرارت جابجایی (دیتوس- بولتر و سه لایه ای) و مقایسه نتایج حاصل از معادلات مربوطه می باشد. در الگوریتم محاسبه دمای گازهای داغ خروجی از اتاق احتراق و دمای دیواره، فرآیند احتراق به کمک داده های تجربی به صورت چشمه حرارتی در نظر گرفته شده و الگوریتم حل در قالب کد کامپیوتری ارائه شده است. مدلسازی و تحلیل عددی این مساله به کمک نرم افزارهای َ گمبیت و فلوئنت انجام گرفته و در پایان هم نتایج حاصله با نتایج برنامه تخمینی مقایسه شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :