سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله جدول 7*7: رویکردی نو در محاسبه ریسک پروژه های عملیاتی و مط

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله جدول 7*7: رویکردی نو در محاسبه ریسک پروژه های عملیاتی و مطالعاتی تجارت الکترونیک تحت pdf دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جدول 7*7: رویکردی نو در محاسبه ریسک پروژه های عملیاتی و مطالعاتی تجارت الکترونیک تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جدول 7*7: رویکردی نو در محاسبه ریسک پروژه های عملیاتی و مطالعاتی تجارت الکترونیک تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جدول 7*7: رویکردی نو در محاسبه ریسک پروژه های عملیاتی و مطالعاتی تجارت الکترونیک تحت pdf :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: سومین همایش ملی تجارت الکترونیک

تعداد صفحات: 23

چکیده:

تخمین ریسک پروژه (Risk Estimation) ، شامل تعیین میزان تاثیر و احتمال وقوع ریسک های پروژه می باشد. تخمین ریسک، برای ارائه طرح مدیریت ریسک و همچنین انجامنظارت ریسک (Risk Monitoring) اهمیت اساسی دارد. مشکل ترین قسمت تخمین ریسک، تعیین احتمال وقوع ریسک ها است. در این مقاله با استفاده از جدول 7*7 ریسک، روشی معرفی می گردد که احتمال وقوع هر ریسک با اندازه گیری عوامل و فاکتورهای زمینه ساز وقوع آن ، اندازه گیری شود.
هدف از طراحی جدول 7*7 ریسک، تسهیل در تخمین ریسک های پروژه های توسعه ی نرم افزار، پروژه های مطالعاتی و عملیاتی در تجارت الکترونیک، با فرمالیزه کردن محاسبه ی احتمال وقوع ریسک ها می باشد. جدول 7*7 ریسک، ابزاری قوی و انعطاف پذیر است که به مجریان و ناظران پروژه های نرم افزاری کمک می کند تا به صورت سیستماتیک، برآوری کمی ازمقدار ریسک پروژه به عمل آورده و دیدی کلی نسبت به وضعیت کنونی پروژه و روند پیشرفت آن به دست آورند. از طرف دیگر، بامحاسبه ی احتمال وقوع ریسک های مخلتف در طول چرخه حیات سیستم، میزان موفقیت مجری در اجرای تدابیر پیشگیری از ریسک، معلوم می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :